Tuesday, January 31, 2012

Clothes over bros

Sophia Bush bevindt zich helemaal bovenaan mijn lijstje van vrouwelijke sterren om naar op te kijken. Ze is elegant, ingetogen en een echte natural beauty. Bijna in elk interview toont ze een lach op mijn gezicht met haar sympathieke persoonlijkheid. Voor de leken die haar niet kennen, is het kijken naar One Tree Hill een absolute must. Hierin speelt ze de rol van de populaire Brooke. Ik volg het programma al vanaf de eerste uitzending in België en het heeft me sindsdien nooit verveeld, ik ben er weliswaar mee opgegroeid. Elke aflevering bevat vele hilarische momenten, enkele memorabele quotes en vooral veel herkenbaarheid (zeker de eerste vier seizoenen zijn érg herkenbaar). Verder maakte Sophia nog meer bekendheid met haar rollen in ‘John Tucker must die’ en ‘The Hitcher’. Wat haar zo fascinerend maakt, is dat ze in haar 9 jaren bekendheid niet één keer in de tijdschriften stond met negatieve publiciteit zoals overmatig alcoholgebruik, fotoschandalen of dergelijke. Ze heeft steeds haar mannetje gestaan en bovendien bleef haar gewicht steeds behouden. Ook heeft ze talloze campagnes gevoerd tegen de strenge gewichtsnormen die de modewereld ons voorlegt. Natuurlijk kunnen we ook een voorbeeld nemen aan haar looks, zo draagt ze steeds erg mooie en gesofistikeerde outfits, heeft ze een geweldige haardos en lijkt ze zich te houden aan de ‘less is more’ regel wat betreft make-up. Het leek me wel interessant haar evolutie door de jaren heen te posten, zodat ook jullie kunnen meegenieten van haar stijl.


2004

2005

2006

2007

2008


 2009

2010       


     
2011


                                                                            2012


Je ziet duidelijk de evolutie in haar kleding door de jaren heen, en gelukkig maar! Naar wie kijken jullie op in verband met kleding en looks? En zijn jullie het met me eens of vinden jullie Sophia Bush maar niks?






2 comments: