Sunday, January 29, 2012

Dr. Martens, cure me.

Dr Martens, je hebt ze in ontelbare kleuren en stijlen. Ze zitten erg comfortabel en geven bovendien elke outfit een stoere attitude. Blijkbaar delen vele celebrities mijn mening, want steeds vaker worden ze gespot met een paar van deze ruige boots aan hun voeten. In mijn kast bevinden zich een zwart en (sinds kort!) gebloemd exemplaar. Het fleurige paar kon ik op de kop tikken voor maar liefst 30 euro, een echt koopje als je het mij vraagt. Voorlopig blijven ze nog een tijdje opgeborgen, maar vanaf dat mijn shorts terug de kledingkast verlaten, zullen ook mijn Dr. Martens benut worden. Ik kijk er erg naar uit deze te kunnen combineren met een stoere jeansshort op festivals. Nu ik de smaak van deze fijne schoenen te pakken heb, staat ook het kersenrode paar op mijn verlanglijstje. Stiekem werd ik heel jaloers toen ik zag hoe Jessica Alba haar favourite kersenrode paar perfect wist te combineren. Maar zoals jullie weten zeggen foto’s meer dan duizend woorden:












Dit laatste exemplaar werd door Levi's ontworpen ter ere van 50 jaar Dr. Martens (2010). Stuk voor stuk zijn het kleine parels van kunstwerken met een stoere touch, why not buy them all?  Zijn jullie ook zo gek op deze schoenen of laten ze jullie koud? Welk exemplaar is jullie favoriet?


3 comments:

  1. Wauw, die rode bij Jessica Alba zijn geweldig!
    x

    ReplyDelete
  2. ik vind ze zo leuk! maar mij staan ze echt niet

    ReplyDelete
  3. Gosh,I love dr.martens, especially in red!! ;)

    check out my blog and follow if you liked it:

    http://itsnotjustabag.blogspot.com

    ReplyDelete