Monday, January 30, 2012

Ripped jeans

Toen ik laatst weheartit doorzocht naar broeken, stuitte ik opvallend vaak op ripped pants. Misschien stonden er niet zo enorm veel tussen, maar ze vingen wel steeds mijn aandacht vanwege hun stoere look. Het meeste houd ik van de zwarte exemplaren met een reeks horizontale cuts. Zelf bezit ik twee van zulke ‘kapotte’ jeans, maar jammer genoeg met willekeurig geplaatste cuts. Enige nadeel: ze durven nogal gauw verder te scheuren. Op het internet vond ik een DIY, die ik graag met jullie deel!



Zoals jullie zien vergt het erg veel geduld, dus voorlopig blijf ik de winkels trouw, maar wie weet wat mijn vrije tijd in de zomer brengt. Intussen kunnen we samen wegdromen bij deze prachtige exemplaren van weheartit.







En wie de ripped jeans iets te gewaagd vindt, kan het bij een mottled jeans houden. Zo'n broeken hebben dezelfde horizontale strepen, maar dan met verfvlekken. Zo spotte ik dit geweldige exemplaar op de site van urban outfitters:
urban outfitters €55


Wat vinden jullie eigenlijk van ripped jeans? Is het iets dat je zou dragen of verkies je eerder een mottled jeans?

2 comments:

  1. great diy project. i am a huge fan of ripped jeans. your blog is amazing. love the edginess it has... and i had fun browsing. :) you have a new follower here. hoping to stay connected, and all the best on your blog!
    xoxo
    jasmine
    http://adamalexmommy.com

    ReplyDelete