Wednesday, February 15, 2012

Aztec and etnic

Etnische prints en kleurrijke patronen zijn al een ruime tijd smoking hot. En het ziet er (gelukkig!) naar uit dat ze dit ook nog het hele voorjaar zullen zijn. Ik ben er echt weg van; hoe feller, hoe beter! Helemaal geweldig vind ik de zomerse jeansshorts met geverfde aztec prints of etnisch patroon op de broekzakken. Dit voorjaar ben ik van plan enkele gave lappen stof te verzamelen om deze vervolgens door een kleermaakster op mijn zakken te stikken (zelf ben ik daar helaas niet zo handig in…). Zo creëer je een origineel exemplaar volledig naar eigen smaak. En de echte durvers kunnen altijd zelf eens een poging wagen. Je mag me altijd even laten weten of het gelukt is ;-)


























Worden jullie ook helemaal vrolijk van deze te gekke prints?
Liefs xxx

9 comments:

  1. Aaah, ik hou echt van al die broekjes! Ik volg je nu, het zou leuk zijn als je me terug zou willen volgen!
    X

    www.smileisyourbestaccessory.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. aah super leuke prints! word er inderdaad vrolijk van hihi
    liefs

    ReplyDelete
  3. vind de prints echt heel erg leuk!!!
    is echt mijn smaak.
    Ga je volgen, misschien leuk als je me terug volgt.
    www.silkexx.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Love aztec prints! Everything is so beautiful!

    ReplyDelete
  5. Vind het echt leuke printjes!x

    ReplyDelete
  6. Leuk! Heb hier inderdaad wel meer over gehoord! Leuk leuk.

    ReplyDelete
  7. Love this print

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete