Thursday, February 16, 2012

Elizabeth Olsen

Het duurde een hele tijd (lees: jaren) vooraleer ik ontdekte dat de Olsen-twins nog een jongere zus hebben: Elizabeth Olsen. Hoe kon ik ook anders? Mary-kate en Ashley spelen zowaar in elke tweelingsfilm en staan ook geregeld in de tijdschriften met hun kledinglijn en verschijningen terwijl Elizabeth Olsen zich meer op de achtergrond houdt. Het voorbije jaar speelde Elizabeth als rijzende ster in vele films mee zoals ‘Silent House’, ‘Martha Marcy May Marlene’ en ‘Peace love and misunderstanding’. Ook 2012 voorspelt veel goeds met haar rollen in ‘Red light’ en ‘Liberal Arts’. Wat mij vooral aanspreekt, is haar fantastische stijl. Typisch zijn haar felle bloemenprints en collar kettingen. Ze probeert bijna alles; van 60’s minikleedjes tot lange galakleden. Keer op keer ziet ze er flawless classy uit. Erg merkwaardig vind ik hoe hard ze lijkt op haar zussen, het zou zo een drieling kunnen zijn!


 































Wat vinden jullie van Elizabeth Olsen?

7 comments:

  1. Wow, zij heeft echt een ontzettend leuke kledingstijl!

    ReplyDelete
  2. Ik vind ze super, ze zien er echt altijd goed uit. ik vind ze heel inspirerend!

    ReplyDelete
  3. ik vind een beetje oudbollig.
    maar sommige outfits zijn wel okee.
    xx

    ReplyDelete
  4. ik vind de meeste outfits echt super leuk!!
    xxx

    ReplyDelete
  5. i never knew there was another olsen till now! thanks for sharing!

    ReplyDelete
  6. Isn't she a babe!
    Can't wait to see her in action!
    Yes I made the fruit dress! Thanks for stopping by my blog! Just posted the other fruity creation I made if you want to check it out ;)
    See you again soon!
    Love,
    Flower Show
    X

    ReplyDelete
  7. i love this girl. great photos of her. :)

    xoxo
    jasmine

    ReplyDelete