Thursday, February 2, 2012

Futuristic

Nu dit schooljaar over een paar maanden ten einde loopt, verschijnen al de eerste positieve kriebels naar volgend jaar toe. Vooral mijn studiekeuze blijft voorlopig een raadsel. Intussen ligt er alweer een laagje stof op de grote stapels infobrochures voor verschillende studies. Hoewel ik weet dat ik me daar dringend eens in moet verdiepen, lijkt het alsof niets me dat toelaat. Zo zit ik met een paar boekopdrachten, een onafgewerkte eindproef en wil ik liefst ook nog veel ontspanning (ja, dáar ligt de fout!). Wat me de laatste tijd meer bezighoudt is het vinden van een perfect kot in een levendige studentenstad. Ook al is mijn studiekeuze nog niet in zicht; ik ben er wel van overtuigd dat ik in Gent wil studeren. Het eerste jaar zullen mijn zus en ik een appartementje/studio huren in hartje Gent. Wie weet bevalt dit zo goed dat we dit de volgende jaren ook nog zullen delen, let’s hope! We houden beide van een levendige en zelfs een beetje kitscherige inrichting, daarom besloot ik wat research te doen op het internet en kwam uit bij prachtige kamers die ik jullie niet wil onthouden:










Stuk voor stuk erg sfeervolle inrichtingen met een grote persoonlijke touch! Oké sommige zijn een beetje out of reach, maar a girl can dream, right? We hebben al heel wat decoratieve spullen verzameld en laatst werden deze nog aangevuld met twee muurdecoraties waar ik erg blij mee ben!




Hoe verkiezen jullie je inrichting? En wat vinden jullie van deze decoraties?

No comments:

Post a Comment