Sunday, February 19, 2012

Gotye, Effenaar Eindhoven, 17/02

De laatste dagen vlogen voorbij. Als hoogtepunt woonde ik vrijdagavond samen met mijn vriendin Iris ( theblondescrapbook.blogspot.com) het concert van Gotye bij. En ik moet je zeggen: zijn concert was ongelofelijk goed! Eerst was het wachten geblazen op zijn vertoon en werden we vermaakt met de jonge Gabrielle Aplin als voorprogramma (die overigens enorm goed kon zingen). Daarna opende Gotye eindelijk zijn optreden met ‘Eyes wide open’ (de single die momenteel op de radio gespeeld wordt) en volgden stuk na stuk de mooiste songs met als hoogtepunt ‘Heart’s a mess’, ‘Bronte’ en ‘Somebody I used to know’. Bovendien was ik aangenaam verrast door zijn podium presence. Door zijn dromerige en zweverige muziek, had ik aangenomen dat er niet veel beweging op het podium zou zijn, maar integendeel: hij stond niet stil. Alle speciale slagwerken en effecten werden door hem gedaan. Hier ging hij dan ook helemaal in op, leuk om naar te kijken!
Ook hadden we een heel aangename plaats, namelijk vooraan op de tweede rij, lucky bastards ;) En voor wie het zich afvroeg: ja, zijn mond is zo groot als in de ‘Somebody I used to know’ – clip, indien niet groter haha. Maar alles wat eruit komt is enorm schattig. Zo zei hij verschillende dingen in het Nederlands en maakte hij grappige opmerkingen.

Zelf nam ik enkele foto’s en filmpjes, maar deze hebben helaas niet zo een goede kwaliteit, dus kies ik ervoor jullie enkele dingen van het internet te tonen:





 

5 comments:

  1. Echt cool dat jullie daar waren!!
    x

    ReplyDelete
  2. hey fabienne,
    congrats, you've been tagged for a blog award!
    i've found so many great inspiring photos on your blog that i immediately saved in my "inspiration folder"..so i thought your blog is a good choice to receive this little award :)
    hope you check it out!
    click here to go to the post!

    XX

    ReplyDelete
  3. Wow, wat gaaf dat je naar Gotye geweest bent! :D Haha, een actieveling met een grote mond, klinkt goed. :p
    Ik volg je, volg je terug? :)
    x Lana

    ReplyDelete