Thursday, February 9, 2012

Hairstyles

Sinds een poos denk ik erover na mijn haarkleur te veranderen. Van nature heb ik donkerbruine krullen, maar verfde deze al heel vroeg hoogblond. Dit was een keuze waar ik geen moment spijt van heb gehad! Maar ik heb altijd geweten dat ik niet een leven lang met hetzelfde uiterlijk wil rondlopen en daarom kijk ik nu uit naar andere leuke haarkleuren. Hierbij denk ik in de richting van bruintinten zoals kastanjebruin. Doordat ik hiervoor weheartit doorbladerde, kwam ik enorm veel haarstijlen, -kleuren, stijl haar en krullen tegen om jaloers op te zijn. Natuurlijk moeten we blij zijn met wat we gekregen hebben, maar god wat zou het ook eens fijn zijn om van dat stijl haar te hebben dat altijd perfect valt. Hier enkele plaatjes om bij weg te dromen:

















Wat vinden jullie van de verschillende haarstijlen? Welke haarkleur vinden jullie het mooiste?

9 comments:

  1. AMAZING hair =)
    i like the most the photos of long hair with soft curls, so pretty!!!

    ReplyDelete
  2. Superleuk dat je misschien gaat veranderen! Er zitten echt een paar supermooie kleuren tussen :)

    ReplyDelete
  3. what great photos of hair!! :)hope you can check out my blog for some +vibes and inspiration.xo

    ReplyDelete
  4. Ja, je moet echt je haarkleur veranderen + die piercing, dat gaat echt een hele metarmorfose zijn!

    ReplyDelete
  5. Ik heb altijd al van die perfecte rode krullen willen hebben...
    X Noah
    www.DaydreamingColoursInspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. i'm kinda freakin out right now, how amazing are these pictures!! ok, i'm jealous :P the last four photos are definitely my favourites!
    and thanks for following dear, of course i'm following back :) looking forward to your next post!
    XX from germany

    itsnotjustabag.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. amazing hairstyles :)) Love them all

    ReplyDelete
  8. Fabienne, jouw krullen zijn echt supermooi! Die mag je echt nooit wegdoen!

    ReplyDelete
  9. Lovely hair! I always want the perfect curls!
    See you soon!
    Love,
    Flower Show
    X

    ReplyDelete