Saturday, February 4, 2012

Let it snow

Sinds gisteren ligt er weer een heerlijke witte sneeuwlaag over de daken en tuinen. Hierdoor heb ik opnieuw een hele winterboost gekregen! Dat er sneeuw valt, betekent helaas ook dat het een stuk kouder is. Tijd om ons stevig in te pakken... Natuurlijk willen wij er als meisjes niet gewoon ingeduffeld uitzien, maar liefst ook nog eens fashionable! Daarom zocht ik enkele mooie kledinginspiraties op. Mijn voorkeur gaat deze winter uit naar oversized truien, take a look:











Hoe gaan jullie je inpakken deze winter? En wat vinden jullie van oversized truien?

3 comments:

  1. Ik hou echt van oversized truien!
    Pff ik had me helemaal niet ingesteld op zo'n belachelijke winter haha,
    maar ik zal wel eventjes wat slimmer gaan doen en me warm inpakken ^^

    ReplyDelete
  2. ooh, echt net wat ik kei mooi vind, van die grote dikke truien! Alleen zo overleef ik deze winter! ;)
    xx

    ReplyDelete