Saturday, February 11, 2012

New in

Een poos geleden schreef ik een artikel over Dr. Martens waarin ik helemaal wegdroomde bij alle soorten en kleuren van het merk. Een week daarna nam ik mijn eigen bestelling in ontvangst, een zomers exemplaar met bloemen! Ze zitten als gegoten en zijn ook nog eens helemaal naar mijn smaak, oef. Dit wilde ik jullie niet onthouden dus nam ik enkele foto’s en vormde er ook een zomeroutfit mee. (om even dat zomergevoel te verkrijgen tijdens deze koude daagjes ;-))
Take a look:





top Mango (€30) - Leren gilet (?) - Short Pull&Bear (€20) - Dr. Martens (€30)




 Sorry voor de warrige foto's, volgende keer beloof ik er meer tijd in te steken!
Wat vinden jullie van mijn nieuwste aanwinst?


20 comments:

  1. wauw die schoenen zijn geweldig!x

    ReplyDelete
  2. wauw wat leuk!
    voorral dat shortje, love it!
    ik volg je vanaf nu :D
    x

    ReplyDelete
  3. Ahh, superleuke schoenen! En die outfit is echt mooi :)

    ReplyDelete
  4. Nice shopping bag you got there girl, I love everything you bought but my favorite have to be the boots and vest, amazing pieces! You have an awesome blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    ReplyDelete
  5. Ohh! Super mooie schoenen.

    Leuke blog heb je , ik ga je volgen. :D

    ReplyDelete
  6. looooove those Dr Martens :) and the rest of the stuff is pretty cool too

    ReplyDelete
  7. Ah wow superleuk
    helemaal voor maar 30 euro!
    Ik zie ze nooit voor zo'n prijsje haha!

    ReplyDelete
  8. how cool is this outfit??? i cannot wait to see it on you! :)

    i like your blog, i keep following. maybe you like mine, too ;)

    la tiquismiquis
    http://tqsm.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Wauuuw, I love your shoes!! Ik volg je nu! Volg je me terug?

    www.smileisyourbestaccessory.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. aww thank you :)
    i follow back imemdiately ;)
    PS: nice look!
    bisous xxx

    ReplyDelete
  12. Wat leuk, Fabienne!
    Ik ben helemaal weg van je schoenen & outfit, laat de zomer maar komen! x

    ReplyDelete
  13. leuke outfit !
    leuke blog ik volg je
    xx

    ReplyDelete
  14. Geweldige outfit voor een festival, cool! :D

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Amazing stuff, love the boots!

    ReplyDelete
  17. the docs are awesome dear, great stuff :)

    ReplyDelete