Wednesday, February 8, 2012

Stars and stripes

Toen ik de collecties van dit voorjaar doorbladerde, zag ik opvallend vaak de Amerikaanse vlag terugkeren. Van shorts en rokken, over truien en vesten, tot zelfs schoenen; overal keerde het blauw-wit-rode patroon terug. Ook vorig jaar werd het patroon in kledingstukken verwerkt, maar toch opvallend minder. Zelf bezwijk ik ook steeds voor de stars and stripes, maar vind het stiekem ook wel jammer dat ze nu √† volont√© in de winkelrekken liggen.











Wat vinden jullie van deze voorjaarstrend, gogo or nogo? En heb je al zulke kledingstukken?

12 comments:

  1. Dat shortje en die broek zijn echt superleuk! :)

    ReplyDelete
  2. Zo'n shortje vind ik echt ontzettend leuk

    ReplyDelete
  3. Bikinitopje en die lange broek vind ik echt leuk!
    Van zo'n shortje ben ik al en trotse bezitter haha

    ReplyDelete
  4. Thank you for stopping by from our blog & your beautiful comment! American flag outfits are always stunning!
    Following you now too :)
    xxx

    ReplyDelete
  5. show flag....
    i really love the photos, great style!!


    xxx

    ReplyDelete
  6. already following :)
    ...I am looking forward to your next post :))

    ReplyDelete
  7. Ik heb al een bikini en sinds kort ook een top. Maar ik vind het echt een geweldige trend. Die eerste shortjes! ♥

    ReplyDelete
  8. Amazing stuff. Woow, love the USA flag print! Your blog is awesome, following! :P

    ReplyDelete
  9. Thank you :) I like these shorts, but I've always asked myself why they are only available with the American flag. They could also do it with an Union Jack print, couldn't they? ;)

    xx

    http://golden-mirrors.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, absolutely, that's a nice thought.
      You also have them with etnic prints on the pockets,
      which I also like very much!
      I will post an article on them very soon ;)
      xo

      Delete
  10. awesome items. I love stars and stripes!

    I am your newest follower. Please check out my blog at Just Tututiny and follow me if you like it, Thanks!

    ReplyDelete