Tuesday, February 14, 2012

Valentine's day

Hoewel ik er zelf niet zoveel belang aan hecht – mede omdat ik geen vriendje heb – wilde ik toch een bericht achterlaten in thema van vandaag. Dat deze dag commercieel uitgebuit wordt, is niet nieuw, maar toch zit er een leuke kern achter alle cadeaus; namelijk voor één dag een keer met gebaren tonen dat je iemand graag ziet. Zoals ik al liet vallen, ben ik een happy single, maaaar droom ik toch graag weg bij volgende mooie plaatjes



















En? zijn jullie al weggesmolten? ;)

Enorm bedankt voor alle leuke reacties en volgers, daar heb ik heel veel aan!
xoxo

3 comments:

  1. oeeee wat een stukken allemaal:)
    x

    ReplyDelete
  2. Oeeeeh, haha, dat is nog eens een leuke valentijnspost ;)! Hoop dat je toch een leuke dag hebt gehad :D.

    P.S. ik heb een give-away op mijn blog, misschien lijkt het je leuk om mee te doen :)

    ReplyDelete
  3. jeeeezus christus, lekkerste post ooit haha

    ReplyDelete