Friday, March 30, 2012

RI: shoplog

Hiphoi, i'm back. Na mijn lange (en overigens onaangekondigde) pauze vlieg ik weer helemaal in de blogwereld! Mijn eindwerk is done (lees: ik kan weer lekker veel posten).
Eergisteren kwam mijn bestelling van de River Island binnen en oo wat was ik blij.
Bijna alles zat als gegoten! Kijk maar even mee...


12 euro


18 euro


21.60 euro


30 euro



33.60 euro


36 euro

36 euro

42 euro
De jeansshort was helaas heel erg kort en strak, dus die ga ik met pijn in het hart retouren. Ook de pemplumtop zat niet goed. Verder kocht ik ook nog een te gekke playsuit met aztec print, maar deze vond ik niet terug op de site, dus zal ik een ander keertje tonen.

En, wat vinden jullie van mijn aankopen? Hebben jullie al zomerinkopen gedaan?

1 comment:

  1. aah, die bootschoentjes zijn leuuuk! <3
    ik follow je! follow je misschien terug? :3
    loves, saar.

    ReplyDelete