Saturday, April 7, 2012

Dip-dye clothes

Dip-dye: kleding of haar gedeeltelijk in de verf 'dippen'. Toen ik er vorig jaar voor de eerste keer over las, leek het me een erg gek idee. Inmiddels is de term al volledig ingeburgerd in de fashionwereld en vind je het overal terug. Wat de laatste tijd bij mij vooral in het oog springt, zijn de te gekke dip-dye shorts, truien en jurken: wanna have!















Met mijn laatste 100 dagen op school dip-dyde ik 'per ongeluk' mijn haar omdat ik te angstig was
om mijn hele haar in de verf te zetten: uiteindelijk gaf het zo wel een leuk effect!

Vooral de erg kleurrijke shorts krijgen mijn voorkeur en ook de jurk is totally amazing!
Wat vinden jullie van deze trend?

7 comments:

  1. dat spijkerjasje op de 5e foto is echt mooi, xxx

    ReplyDelete
  2. Wauw, die jurk is echt prachtig!
    x

    ReplyDelete
  3. love it! Check my blog darling and maybe you wanna follow each other! XoXo

    FashionSpot.ro

    ReplyDelete
  4. Super gaaf, zitten echt leuke dingetjes tussen x

    ReplyDelete
  5. great post.

    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    ReplyDelete