Monday, April 2, 2012

Zara: wishlist

Een paar dagen geleden maakte ik een wishlist van meer dan tien items op de Zara-site en
betrapte ik mezelf erop dat ik echt alles wilde hebben-hebben-hebben. Vandaag nam ik
een kijkje in de Zara-winkel in Gent - waar ik zopas ook mijn studiohuurcontract tekende! - en
schoot de verschillende kledingstukken van mijn wishlist aan. Jammer genoeg stelden de meeste
items me een beetje teleur, maar toch vond ik twee leuke zomerstukken die -ironisch genoeg- niet op mijn verlanglijstje stonden. De zomeritems toon ik jullie een andere keer, maar wel laat ik jullie graag mijn wishlist zien, misschien dat jullie meer geluk hebben met de verschillende kledingstukken.

Shirt - 15 euro

Shirt - 17 euro


Shirt - 17 euro


Rokje - 27.95 euro

Short - 28 euro

Hemd - 30 euro

Jurkje - 40 euro

Jurkje - 40 euro

Broek - 40 euro

Rok - 40 euro

Rok - 40 euro

Jack - 50 euro

Jurkje - 80 euro

Broek - 40 euro

Hemd 40 euro

Rok - 28 euro

Parka - 60 euro

Hemd - 27 euro


Parka - 100 euro

En wat vinden jullie van mijn wishlist?

4 comments:

  1. hele mooie wishlist, de shortjes & shirts vooral!
    liefs

    ReplyDelete
  2. Thank you so much for the comment, dear.
    Love the post. Echt leuke dingen, wil het zelf ook!

    themeltingpotofstuff.blogspot.com

    ReplyDelete